Åbningstider og feriepasning

I Børnehuset Biersted har vi følgende åbningstider:

• Mandag-torsdag 6.05 - 16.40
  • Fredag 6.05 - 16.05

Hver dag tjekker forældrene selv sit barn ind og ud via en touch skærm i Børnehaven, når barnet afleveres og hentes. Er der en anden end forældrene, der henter, skal dette oplyses. På Aula har forældrene mulighed for at tilføje "henteansvarlig", således kan vi sikre os, at det er en aftale forældrene har lavet. Vi vil gerne vide, om ens barn holder fri eller er fraværende pga. sygdom. Dette meldes også på Aula.

Alle dagtilbud i Jammerbugt kommune har helt lukket den 24. december og 5. juni (grundlovsdag). Vi tilbyder koordineret fællespasning på alle øvrige lukkedage jf. retningslinjer fra regeringen og KL. Den koordineret fælles feriepasning tilbydes i institutioner i "centerbyerne", hvilket for Børnehuset Biersted er Aabybro.

Kommunalbestyrelsen har af hensyn til ressource udnyttelsen vedtaget at:

• at dagplejen og daginstitutioner i Jammerbugt kommune holder ferielukket dagen efter Kr. Himmelfartsdag, uge 28, 29 og 30 samt mellem jul og nytår (inkl. 31. december)
  • at forældre via digitalløsning tilkendegiver pasningsbehov rettidigt
  • at der tages hensyn til børn med særlige behov
  • at det i Jammerbugt kommune forventes, at alle børn holder mindst 4 ugers ferie om året fra deres dagtilbud
Ferielukket 2024DatoerFællespasning
Dagen efter Kr. Himmelfartsdag10.05.24Ja